/ Vardag /

Nystart

Hej alla fina! Det känns som om det var ett tag jag skrev ett ordentligt inlägg här, och i detta inlägg kommer det lite roliga nyheter. Jag ska nämligen börja blogga igen, nu är denna bloggen lite mer en fotoblogg men självklart kommer jag fortfarande att blogga om min vardag och mode och sånt som innan. Jag är verkligen taggad på det här och ddet ska bli skönt att kunna lägga ut alla bilder jag tar, dom har mest legat och skräpat i olika album på datorn. Designen är strax klar och headern ska fixas någon annan dag, vill nämligen fixa mitt photoshop och ta lite nya bilder men annars kommer allt att bli toppen. Är ni taggade? Det är iallafall jag! 
 
 
 
#1 / / Aina Strand:

Fin bild :)

#2 / / Joe:

Kul!!! :)

#3 / / Ida - foto & häst:

så härligt, lycka till! fin bild :D

#4 / / Linneaellinore - FOTO:

Jättefin bild!

#5 / / MATILDA:

fin bild!